Proces prepravy tovaru a všeobecne poskytovanie prepravných služieb je spolupráca medzi dopravnou spoločnosťou a jej majiteľom. Vzťah medzi nimi upravuje dohoda, avšak aj v tomto prípade môžu nastať kontroverzné situácie, ktoré sa končia zamietavým stanoviskom. V súvislosti s takýmito udalosťami sa objavila čierna listina. Tieto informácie majú významný vplyv na rozhodnutie budúcich zákazníkov, ktorí sa rozhodnú zhromaždiť spätnú väzbu, aby pochopili, s kým budú musieť rokovať.

Čierny register dopravných spoločností - čo to je?

Hodnotenia, ktoré môžu ovplyvniť názor spoločnosti a budúceho klienta, sú zverejnené na rôznych internetových stránkach. Názory na sociálne siete sú zásadné pri rozhodovaní každého druhu. Ľudia sú zvyknutí zanechávať spätnú väzbu o emóciách, po nejakej negatívnej skúsenosti. Prax dokazuje, že po dokončení úspešnej spolupráce je pravdepodobnejšie, že klienti popíšu svoju nechuť ako niečo napíšu. Dobré skutky sa považujú za samozrejmosť, ale o všetkých nezrovnalostiach by sa mal dozvedieť celý svet. Každý, vrátane konkurencie, sa môže ozvať, takže o pravdivosti je pochybnosť.

5 znakov, že spoločnosť je v núdzi

Názor ľudí určuje reputáciu dopravcu. Pri výbere, s kým spolupracovať, sa najskôr zohľadnia recenzie. Je potrebné zvoliť najlepšieho hráča a stopercentne vylúčiť osoby bez škrupúľ. To znamená, že musíte skontrolovať TOP najlepších a čierne zoznamy. Zvážte hlavné charakteristiky, ktoré naznačujú zlé hodnotenie činností organizácie zaoberajúcej sa dopravou.

Veľmi nízke ceny za poskytované služby.

Veľké množstvo negatívnych tvrdení na rôznych stránkach.

Úplná absencia pozitívnych a neutrálnych vyhlásení.

Žiadne zmienky o zdrojoch dôvery.

Účasť na čiernych zoznamoch, ktoré zostavovali rôzne zdroje.

Hlavné dôvody, prečo majú dopravcovia zlú reputáciu

Spolupráca medzi prepravnou spoločnosťou a zákazníkmi nie je vždy rovnako prospešná pre obe strany. Zlá kvalita služieb, nedostatok záruk, porušenie dodacích lehôt a strata tovaru sú len niektoré z dôvodov, ktoré zanechávajú škvrny na vašej reputácii. Čím častejšie sa to stáva, tým horší je všeobecný názor. Ľudský faktor v podobe subjektívnych názorov zákazníkov tiež pridáva k negatívnosti názvu dopravcu. Je potrebné poznamenať, že preprava tovaru sa zaoberajú súkromné ​​a právnické osoby. Každý klient sa sám rozhodne, komu náklad zverí. Zlé podmienky prepravy a logistiky môžu narušiť názov prepravnej spoločnosti. Klienti identifikujú ako nevýhody nasledujúce javy:

Poškodenie a krádež nákladu;

Pomalé doručenie z jedného bodu do druhého;

Vydieranie a tvorba neprimeraných platieb (pred vydaním tovaru vyžadujú peniaze za papierovanie);

Nevhodný pracovný čas (dva dni v týždni, nie je možné tovar odoslať neskoro večer);

Nepríjemný personál;

Otváranie balíkov na účely overenia (dopravca má právo otvoriť balík, ale klient to radšej neurobí);

Rozdiel v nákladoch na zaslanie tovaru pri výpočte na stránke a deklarovanej cene (kalkulačka na stránke zobrazuje jednu vec, ale v skutočnosti inú);

Slabý sortiment obalov (iba tašky alebo vôbec nič, zákazník si musí zabaliť sám);

Súbor ďalších požiadaviek na rozmery a hmotnosť (dopravca nemá vozidlá na odoslanie veľmi ťažkého alebo objemného nákladu).

Ako skontrolovať, či je spoločnosť na čiernej listine?

Lepšie je zistiť si nedostatky dopravcu pred začatím spolupráce, ako na vlastných skúsenostiach. To znamená, že musíte skontrolovať negatívne stanoviská a zaradenie do čierneho registra. Musíte skontrolovať stránky s vysokou úrovňou dôvery, aby ste skontrolovali prítomnosť právnických osôb v ich zoznamoch. Tematické portály, oficiálne skupiny na sociálnych sieťach a weboch s recenziami môžu odhaliť celú pravdu o práci dopravných spoločností. Podrobný opis podstaty konfliktu a nepriateľstva, početné správy od rôznych ľudí a duplikovanie názorov na rôznych platformách od konkrétnych jednotlivcov (nie anonymne) sa zdajú byť pravdivé.

Tipy, ako obísť bezohľadných dopravcov

Najistejším spôsobom, ako vylúčiť pravdepodobnosť kolízie so spoločnosťami, ktoré si neplnia svoje povinnosti, je zistiť o nich všetko. Môžete vytvoriť dokumentáciu o dopravcovi, s ktorým budete spolupracovať. Kontrola zaistí jeho dobrú vieru a pracovné metódy. Ak to chcete urobiť, môžete použiť moderné metódy:

Porovnanie IP adries počas korešpondencie;

Nájdenie spojenia medzi zakladateľmi, členmi atď.

Sledovanie finančných prostriedkov na bankových účtoch;

Pravosť všetkých podpisov osôb s príslušným orgánom;

Registrácia kompletného balíka dokumentov;

Dostupnosť personálu, kancelárie a zdrojov.

Čo sa stane, ak náklad zveríte pohotovostnej spoločnosti?

Výsledok takejto spolupráce je zrejmý. Preplatíte za nekvalitné služby a môžete stratiť náklad bez ďalšieho prijatia náhrady. Všetko závisí od toho, na čo sa dopravca dostal na čiernu listinu. To môže súvisieť s akýmkoľvek aspektom jeho aktivít. Takéto organizácie existujú, pretože mnohí si neuvedomujú, že boli podvedení. Takéto situácie sa opakujú, pretože nie každý kontroluje recenzie minulých aktivít.

Ako nás dopravcovia podvádzajú?

Existuje veľa schém, ktoré vám umožňujú zarobiť peniaze z naivity vašich klientov. Jedným z najbežnejších problémov je poskytovanie drahých služieb, ktorých kvalita nezodpovedá vysokej cene. Poškodenie prepravovaného nákladu, jeho čiastočná alebo úplná strata a indikácia nesprávnych dodacích lehôt sú výsledkom zlého výkonu. Aký je klam?

Dumping cien sa realizuje šetrením na všetkom, vrátane platenia daní;

Staré vozidlá;

Komplexné schémy práce, v ktorých je ťažké nájsť priameho dodávateľa;

Všetky riziká znáša vlastník tovaru;

Zlá kvalita práce.

Sú všetky správy na čiernej listine spravodlivé alebo falošné?

Ľudia sa podieľajú na formovaní zloženia takýchto registrov. Bývajú prehnane emotívni a konajú nesprávne. Existujú aj konkurenti, ktorých úspechy iných ľudí príliš netešia. To znamená, že niektoré z negatívnych názorov môžu byť ohováračské. Autentifikácia sa vykonáva pri zohľadnení analýzy podrobností konkrétneho výpisu. Podrobný popis, údaj o totožnosti osoby, uverejnenie na portáli, ktorý vzbudzuje dôveru, naznačuje pravdivosť. Ak si dopravca vedie zle, správy by mali byť na rôznych serveroch a všetky by pochádzali od skutočných ľudí.

Rovnaký vykonávajúci dopravca má negatívne aj pozitívne recenzie súčasne

Čo ak sa názory zákazníkov líšia? Je potrebné rozlišovať pravdu od lži. Samotné spoločnosti si objednávajú pozitívne komentáre, aby si vytvorili dobrý obraz. Chce tiež vážne zničiť jeho reputáciu písaním negatívnych komentárov. Hlavné charakteristiky tvrdenia, ktoré sú pravdivé:

Správny a jasný popis konkrétnej situácie;

Objektívne hodnotenie problému;

Hojnosť detailov.

Čo by mal dopravca urobiť, ak na ňom bol napísaný neoprávnený negatívny prehľad?

Zlé vyhlásenia motivujú k vyvráteniu toho, čo bolo povedané. Je potrebné zaoberať sa vzniknutou situáciou. Môžete rokovať s vlastníkom stránky, na ktorej bola zverejnená. Možno nebude možné nájsť vinníka, a preto ho nemožno nijako trestať. Existujú iba tri scenáre akcií:

Komunikácia so správcom stránky za účelom odstránenia nelegálneho komentára na adresu spoločnosti.

Pokus o ospravedlnenie sa písaním správ pod negatívnym príspevkom.

Objednanie veľkého množstva pozitívnej spätnej väzby neutralizuje negatívnu spätnú väzbu.

Kedy by mal byť dopravca na čiernu listinu?

Písanie nahnevaných a obviňujúcich textov určených pre dopravcov by malo byť zámerným činom. Nie všetky chyby si zaslúži umelec priviesť k núdzovému stavu. Ak sú v takomto registri zahrnutí všetci dopravcovia, príde chvíľa, keď nebude mať s kým pracovať. Vzhľadom na to, že v budúcnosti bude možno potrebné spolupracovať, sa netreba hádať. Jediné prípady, keď skutočne musíte byť zahrnutí do stavu núdze, sú:

Pravidelné spôsobené škody;

Zlý prístup počas celej spolupráce;

Vážne finančné straty;

Žiadne ospravedlnenie alebo pokusy o zmenu situácie;

Systematické porušovanie pracovných podmienok.

Čierna listina bezohľadných majiteľov nákladu, prasa v tyči!

Aj dopravné spoločnosti to majú ťažké. Niektorí vlastníci nákladu nie sú pripravení platiť za poskytované služby na základe výsledkov ich poskytovania. Sľubujú, že po určitej dobe zaplatia bankovým prevodom a zmiznú. Dopravcovia musia zostaviť svoju vlastnú databázu neplatičov na základe recenzií v sieti (sociálne siete, tematické stránky, recenzie, online adresáre). Tým sa zabráni implementácii podvodných schém. Nedostatky v právnom rámci a zlá vôľa ľudí spôsobujú nové prípady nepotrestaného podvodu. Preto je dôležité pracovať na predplatenom základe alebo so všetkými dostupnými údajmi o zákazníkoch.